Marketing Week - Τέσσερις εταιρείες στο spec της «Δημωφέλεια»

Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για την τουριστική προβολή της Καβάλας, με budget 355.000 ευρώ

Τέσσερις εταιρείες στο spec της «Δημωφέλεια»

25 Ιανουαρίου 2019 | 17:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Δημόσιος Τομέας

Τέσσερις εταιρείες θα συνεχίσουν στον διαγωνισμό που έχει προκηρύξει η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας, «Δημωφέλεια», αναφορικά με την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Καβάλας σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Πιο συγκεκριμένα, μετά την αποσφράγιση και τον έλεγχο των δικαιολογητικών συμμετοχής και την αποσφράγιση και αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών, στον διαγωνισμό συνεχίζουν οι εταιρείες Birdie, Cloudprint, Next Com και LTH Advertising. Το έργο είναι προϋπολογισμού 355.000 ευρώ.

Marketing Week Online( 25 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωτό: Απρόσμενοι συνδυασμοί και healthy προτάσεις στο «χωνάκι» της καινοτομίας

Έμφαση στη γευστική απόλαυση και την πρωτοτυπία δίνουν τα brands παγωτού, με τις αναδυόμενες υποκατηγορίες premium, healthy και vegan επιλογών να διανοίγουν νέους ορίζοντες ανάπτυξης.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778