Marketing Week - Convenience Stores: Το «μικρό καλάθι» ευνοεί την ανάπτυξή τους

Κυριακή, 18 Αυγούστου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ομιλία του Guy Ousey της IGD στο συνέδριο Convenience Retailing Conference

Convenience Stores: Το «μικρό καλάθι» ευνοεί την ανάπτυξή τους

18 Ιανουαρίου 2019 | 16:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Η τάση για πραγματοποίηση αγοράς καταναλωτικών προϊόντων με μεγαλύτερη συχνότητα και με μικρότερο -σε αξία- καλάθι τροφίμων, αποτελεί, σύμφωνα με έρευνα του IGD, του σημαντικότερου βρετανικού οργανισμού έρευνας λιανεμπορίου καταναλωτικών προϊόντων, έναν από τους παράγοντες που ευνοούν την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων convenience.

Οι πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω του συγκεκριμένου καναλιού στο Ηνωμένο Βασίλειο προβλέπεται πως θα φθάσουν το 2023 περίπου τα 55 δισ. ευρώ (+ 8 δισ. ευρώ σε σχέση με το 2018). Ένας σημαντικός παράγοντας προσέλκυσης πελατών στο κανάλι του convenience  είναι η προσαρμοστικότητα των επιχειρήσεών του στις νέες αγοραστικές συνήθειες, και ειδικότερα στην αναζήτηση προτάσεων που κάνει εύκολες και γρήγορες τις αγορές (η συγκεκριμένη συμπεριφορά χαρακτηρίζει κυρίως τους post-millennials, γεννημένους μεταξύ 1992-1999).

Σε αυτό το πλαίσιο, η αναβάθμιση των καταστημάτων, με προσφορά νέων ιδεών στον τομέα του καφέ και του food to go, αλλά και υπηρεσιών όπως η λειτουργία τους ως σημείων παραλαβής online παραγγελιών, στο πλαίσιο του νέου ρόλου του convenience, αποτελεί εγγύηση επιτυχίας στο ραγδαία εξελισσόμενο τοπίο της λιανικής. Για τις αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες και την ανταπόκριση του convenience στις νέες προκλήσεις, αλλά και για τις πρακτικές πρωτοποριακών επιχειρήσεων του κλάδου στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλο τον κόσμο, θα μιλήσει στο συνέδριο «Convenience Retailing Conference» (www.convenienceretailingconference.gr), που διοργανώνει το περιοδικό σελφ σέρβις στις 30 Ιανουαρίου, ο Guy Ousey, Διευθυντής του Τμήματος Έρευνας και Ανάλυσης στους τομείς Convenience, Food-to-go και χονδρεμπορίου του IGD.

Marketing Week Online( 18 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778