Marketing Week - Η Amazon «χτυπά» το δυοπώλιο με δωρεάν δείγματα

Σάββατο, 25 Μαΐου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους

Η Amazon «χτυπά» το δυοπώλιο με δωρεάν δείγματα

15 Ιανουαρίου 2019 | 15:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,International,Launching

Ένα νέο πρόγραμμα λανσάρει πειραματικά η Amazon, μέσω του οποίου θα επιτρέπει στα brands να στέλνουν δωρεάν δείγματα στους πελάτες της, επιλέγοντας τους αποδέκτες με βάση το ιστορικό τους σε αναζήτηση και αγορά.

Το πρόγραμμα δεν περιορίζεται στους Prime Amazon shoppers και θα περιλαμβάνει κυρίως τυποποιημένα αγαθά (CPG), όπως μη ευπαθή τρόφιμα και προϊόντα ομορφιάς. Βάσει υπολογισμών του emarketer.com, τα έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση της Amazon στις ΗΠΑ το 2019 αναμένεται να φτάσουν τα 7,23 δισ. δολάρια, φέρνοντάς την στην τρίτη θέση, πίσω μόνο από την Google (47,89 δισ. δολάρια) και τη Facebook (27,57 δισ. δολάρια). Η εταιρεία θα θέσει υπό τον έλεγχό της ένα πολύ μικρό κομμάτι της αμερικανικής πίτας ψηφιακής διαφήμισης, της τάξης του 5,5% το 2019, μερίδιο που εκτιμάται ότι θα διευρυνθεί στο 7% το 2020.

Η επίθεση της Amazon στο δυοπώλιο της αγοράς ψηφιακής διαφήμισης στηρίζεται στo «οπλοστάσιο» των first-party data, μαζί με την ενισχυόμενη τάση των καταναλωτών να ξεκινούν το αγοραστικό τους ταξίδι με αναζήτηση στην πλατφόρμα. Αυτά τα πλεονεκτήματα αποτελούν πόλο έλξης για όλο και περισσότερους marketers ανά τον κόσμο, λαμβάνοντας μάλιστα ως δεδομένο ότι οι χρήστες της βρίσκονται ήδη σε shopping mode όταν την επισκέπτονται.

Η ικανότητα να προσελκύει ακόμα μεγαλύτερα ποσοστά του digital ad budget, όσο διευρύνει τις διαφημιστικές επιλογές της και digital ad buying interface αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Σε αυτή τη λογική εντάσσεται άλλωστε και η νέα ενέργεια διανομής δωρεάν δειγμάτων, καθώς επικεντρώνεται σε έναν προϊοντικό κλάδο όπου δραστηριοποιούνται οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι, όπως η Procter & Gamble (με ad spend στα 10,5 δισ. δολάρια) και η Unilever (στα 8,5 δισ. δολάρια). (Πηγή: www.emarketer.com)

Marketing Week Online( 15 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778