Marketing Week - Σε τελικό στάδιο το spec του Strongbow

Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Την επικοινωνία του μηλίτη της Αθηναϊκής διεκδικούν 3 εταιρείες

Σε τελικό στάδιο το spec του Strongbow

11 Ιανουαρίου 2019 | 15:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Τρόφιμα - Ποτά

Στο τελικό στάδιο ανάθεσης βρίσκεται το spec της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για τον μηλίτη Strongbow. Τον λογαριασμό διεκδικούν οι εταιρείες Publicis, Solid Havas και Admine.

Όπως είναι γνωστό, η κατηγορία του μηλίτη εντάσσεται στα αναπτυξιακά σχέδια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, η οποία σκοπεύει να ξεκινήσει άμεσα την εγχώρια παραγωγή τόσο του Strongbow, όσο και του Μηλοκλέφτη. Όπως είχε αναφέρει σε συνέντευξη Tύπου στις αρχές Δεκεμβρίου 2018 ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Αλέξανδρος Δανιηλίδης, τα προϊόντα χαμηλού ή και μηδενικού αλκοόλ αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας για την τριετία 2019-21 ανέρχεται σε 43 εκατομμύρια ευρώ για όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, με τον μηλίτη να απορροφά περί τα 2 εκατομμύρια.

Marketing Week Online( 11 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778