Marketing Week - Επενδυτικό πλάνο 40 εκατομμυρίων ευρώ για τη Metro AEBE το 2019

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Συνεχίζεται η δημιουργία νέων καταστημάτων και η ανακαίνιση παλαιότερων

Επενδυτικό πλάνο 40 εκατομμυρίων ευρώ για τη Metro AEBE το 2019

9 Ιανουαρίου 2019 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail

Το 2018 ήταν μία σημαντική χρονιά για τη Metro AEBE, καθώς ολοκληρώθηκε με επιτυχία το τριετές πλάνο ενοποίησης με τη Βερόπουλος, καθώς και το πλάνο ανακαινίσεων στο σύνολο των καταστημάτων της νεοαποκτηθείσας αλυσίδας σε κάθε γωνιά της χώρας.

Από το 2016 έως και το τέλος του 2018, η Metro εγκαινίασε 18 νέα καταστήματα, 15 My market και 3 Metro Cash & Carry, ανακαίνισε περισσότερα από 120 σημεία πώλησης και ολοκλήρωσε τον εκσυγχρονισμό του στόλου των ιδιόκτητων φορτηγών της. Επιπλέον, επένδυσε σε καινοτόμες λύσεις περιβαλλοντικής και ενεργειακής διαχείρισης που εξισορροπούν την παραγωγή και τους φυσικούς πόρους, επιτυγχάνοντας έως και 30% εξοικονόμηση επί της συνολικής κατανάλωσης ηλεκτρισμού ανά κατάστημα. Όλα τα παραπάνω απαίτησαν επενδύσεις που ξεπέρασαν τα 150 εκατ. ευρώ μέσα στην τριετία που πέρασε.

Το 2018, οι ενοποιημένες πωλήσεις της Metro άγγιξαν το 1,2 δισ. ευρώ, με αύξηση περίπου 1,5% συγκριτικά με το 2017, ενώ η αλυσίδα λιανικής της εταιρείας πέτυχε ανάπτυξη πάνω από 4%. Για το 2019, το επενδυτικό πλάνο θα ανέλθει σε 40 εκατ. ευρώ, καθώς έχει προγραμματιστεί να ανοίξουν 8 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, καθώς και εκτενές πλάνο ανακαινίσεων για καταστήματα του αρχικού δικτύου My market και των Κέντρων Διανομής της εταιρείας. Προς το τέλος του 2019, αναμένεται να εγκαινιαστεί και το πρώτο κατάστημα χονδρικής της Metro AEBE στη Λεμεσό της Κύπρου.

Marketing Week Online( 9 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778