Έρευνα του WARC για αποτελεσματικό brand purpose
Την έκθεση Effective Use of Brand Purpose Report 2018 δημοσίευσε σήμερα το WARC, προσφέροντας insights για επιτυχημένη ενσωμάτωση του brand purpose στη στρατηγική marketing.

Με βάση την ανάλυση των νικητήριων cases των φετινών WARC Awards στην κατηγορία Effective Use of Brand Purpose, η αναφορά ανιχνεύει τα μοτίβα που μοιράζονται οι ενέργειες που έχουν αξιοποιήσει το brand purpose, επιτυγχάνοντας τόσο εμπορική επιτυχία, όσο και θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Claudia Willvonseder, Chief Marketing Officer της IKEA, σχολιάζει: «Το 2018 έχω ακούσει να συζητούν πιο συχνά το purpose από το positioning στους επικοινωνιακούς κύκλους. Εκτιμώ ότι στο μέλλον, η χρονιά αυτή θα θεωρηθεί ως το σημείο καμπής, στο οποίο το purpose έγινε mainstream».

Τα στοιχεία του WARC φέρνουν στο φως τέσσερα βασικά μοτίβα σχετικά με την αποτελεσματική χρήση του brand purpose: τη συμμετοχή του κοινού και την ανάδειξη της «φωνής» του, τη διαφοροποίηση κατά τον σχεδιασμό και υλοποίηση εκστρατειών γυναικείας ενδυνάμωσης, τον ξεκάθαρο εμπορικό αλλά και κοινωνικό αντίκτυπο και την έμφαση στην τηλεόραση για την εδραίωση purposeful positioning.