Νωρίτερα σήμερα στο ανακαινισμένο κατάστημά της στο The Mall
Το νέο concept καταστημάτων της παρουσίασε νωρίτερα σήμερα η Κωτσόβολος, το οποίο λανσάρει στο κατάστημά της στο The Mall Athens

 Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος-Dixons South East Europe, Γιάννης Βασιλάκος, ξενάγησε τους δημοσιογράφους στο ανανεωμένο κατάστημα και στη στρατηγική πάνω στην οποία εδράζεται. Όπως είπε, το κατάστημα στο The Mall Athens έχει τη μορφή που η αλυσίδα επιθυμεί να έχουν όλα τα καταστήματά της μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια, ενσωματώνοντας τελευταίες εξελίξεις και τεχνολογίες. Το νέο concept προσφέρει στους καταναλωτές δυνατότητα δοκιμής όλων των προϊόντων σε πραγματικές συνθήκες – «παντού διάδραση και δοκιμή» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γ. Βασιλάκος-, με σκοπό την προσέλκυση του καταναλωτή στο κατάστημα και την ενίσχυση της κερδοφορίας μέσω του upsale.

«Πρόκειται για ένα concept που μας θωρακίζει από τον ανταγωνισμό», ανέφερε, τονίζοντας την πολυκαναλική στρατηγική της εταιρείας για την ενιαία εμπειρία του καταναλωτή σε όλα τα σημεία επαφής. Όπως είπε, το 50% της κερδοφορίας επιστρέφει ως επένδυση σε τοπικό επίπεδο, με τις επενδύσεις να ανέρχονται σε 8-10 εκατ. ευρώ το χρόνο και να μοιράζονται σε καταστήματα και ψηφιακά συστήματα λειτουργίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, αξίζει να σημειωθεί η έμφαση που η εταιρεία δίνει στην ανάπτυξη καινοτομίας, με την Ελλάδα να αποτελεί επίσης πηγή ανάπτυξης καινοτομιών που «εξάγονται» στο εξωτερικό.

Στο πλαίσιο αυτό, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα Analytics μέσω των οποίων η αλυσίδα προχωρά στον εντοπισμό των αναγκών των καταναλωτών, στις τεχνολογίες που μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες αυτές, υποστηρίζοντας έτσι το categorization των καταστημάτων της. Το νέο κατάστημα στο The Mall Athens είναι σχεδιασμένο σε γήινα χρώματα, φιλοξενεί το πρώτο Apple shop in shop με πιστοποιημένο προσωπικό, επενδύει ιδιαίτερα στα audio devices αλλά και στις τελευταίες τεχνολογίες παραδοσιακών συσκευών, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε λευκές συσκευές με σκοπό να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες ανακαινίσεων της ελληνικής αγοράς για καλύτερες μισθώσεις αλλά και AirBnB. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει επίσης η αλυσίδα στον τομέα του customer service, με τις γωνιές Thanks to Tech και τη δυνατότητα service στο 95% των καταστημάτων της. Το νέο επικοινωνιακό μήνυμα «καλύτερη συσκευή, καλύτερη ζωή», υπογράφει τη νέα εποχή της αλυσίδας.