Για την ενίσχυση του τοπικού τουριστικού κλάδου
Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στη ΔΕΘ, η Google ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, για ένα 6μηνο πρόγραμμα δωρεάν εκπαίδευσης των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων σε ψηφιακές δεξιότητες, μέσω της πρωτοβουλίας της «Grow Greek Tourism Online».

Σκοπός είναι η ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας των επιχειρήσεων ώστε να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από τον Σεπτέμβριο του ’18 μέχρι και τον Μάρτιο του ’19 και η εκπαίδευση θα γίνει με τη βοήθεια ειδικών εισηγητών της Google, των Online Advisors, οι οποίοι θα πραγματοποιούν δωρεάν εξατομικευμένες συναντήσεις και ομαδικά σεμινάρια. Κάθε τοπική επιχείρηση, είτε συνδέεται άμεσα είτε έμμεσα με τον τουρισμό, μπορεί να εγγραφεί στη διεύθυνση g.co/greektourism/thessaloniki.

Επιπλέον, η Google σχεδίασε μια αποκλειστική «ταξιδιωτική ιστορία» για την Θεσσαλονίκη μέσα από το Google Earth, η οποία παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες και στο περίπτερο της Google στη ΔΕΘ. Πρόκειται για ένα διαδραστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης, που αναδεικνύει 27 από τα σημαντικότερα αξιοθέατα και ιστορικά μνημεία της πόλης, παρουσιάζοντας έτσι την πόλη ως τουριστικό προορισμό σε χρήστες όλου του κόσμου.

Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Γενικός Διευθυντής Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα, ανέφερε σχετικά: «Οι αναζητήσεις των χρηστών του διαδικτύου για την Θεσσαλονίκη αυξάνονται συνεχώς, αποδεικνύοντας τη δυναμική θέση που διατηρεί η πόλη στον ελληνικό τουριστικό χάρτη. Σκοπός του προγράμματος Grow Greek Tourism Online είναι να ενισχύσουμε αυτή τη δυναμική».