Εξαιτίας της εφαρμογής του GDPR, σύμφωνα με τον Zuckerberg
Το Facebook βιώνει πλέον τις συνέπειες της εφαρμογής του GDPR και του σκανδάλου της Cambridge Analytica, καθώς είδε τους χρήστες του στην Ευρώπη να μειώνονται το δεύτερο τρίμηνο του 2018.

Συγκεκριμένα, ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών στην Ευρώπη μειώθηκε κατά 3 εκατ. σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, πέφτοντας στους 279 εκατ. χρήστες. Ο αριθμός των χρηστών στη Βόρεια Αμερική, παρέμεινε σταθερός, στα 185 εκατ. Επιπλέον, οι προβλέψεις για τα έσοδα του Facebook δεν ανταποκρίθηκαν στις προβλέψεις των αναλυτών, για το δεύτερο τρίμηνο. Η πλατφόρμα κατέγραψε 13,2 δις δολάρια σε έσοδα, τη στιγμή που οι εκτιμήσεις ήθελαν τον αριθμό αυτό να αγγίζει τα 13,4 δις. Από το ποσό αυτό, τα διαφημιστικά έσοδα αντιστοιχούν στα 13 δις δολάρια, αύξηση 42% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2017.

Ο ίδιος ο Mark Zuckerberg, CEO του Facebook, ανέφερε ότι το GDPR ευθύνεται για τη μείωση των χρηστών στην Ευρώπη. Η πλατφόρμα κλήθηκε να αντιμετωπίσει ένα δύσκολο κλίμα στην Ευρώπη από το τέλος Μαΐου, περίοδος κατά την οποία τέθηκε σε εφαρμογή το General Data Protection Regulation. Απαιτώντας αυστηρότερους κανόνες όσον αφορά στην πολιτική ιδιωτικού απορρήτου, το Facebook ειδοποίησε τους χρήστες του σε όλη την Ευρώπη για επικείμενες αλλαγές στη στρατηγική ιδιωτικού απορρήτου και διαχείρισης προσωπικών στοιχείων. Όλοι οι χρήστες έπρεπε να επιβεβαιώσουν και να συναινέσουν στις πρακτικές συλλογής δεδομένων της πλατφόρμας, προκειμένου να εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του Facebook.
(Πηγή: AdAge)