Εκδήλωση της Analytical View, σε συνεργασία με την SAS
Με επιτυχία και τη συμμετοχή πολυάριθμων στελεχών που προέρχονταν από κορυφαίες επιχειρήσεις και οργανισμούς της εγχώριας οικονομικής σκηνής, έλαβε χώρα χθες, Τρίτη, 10 Ιουλίου, το «Retail Business Breakfast», που διοργανώθηκε από την Analytical View, σε συνεργασία με την SAS και τη συμμετοχή του Marketing Week.

Στους χώρους της Βρετανικής Πρεσβευτικής Κατοικίας στο κέντρο της Αθήνας, οι παριστάμενοι στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν από στελέχη της SAS Ελλάδος και Ανατολικής Ευρώπης, αλλά και από συναδέλφους τους από την υπόλοιπη Ευρώπη, σχετικά με την επίδραση των προηγμένων analytics και της τεχνητής νοημοσύνης στην άσκηση των καθημερινών λειτουργιών μιας λιανεμπορικής (υπό την ευρεία της έννοια), προκειμένου αυτές να είναι αποτελεσματικές ως προς το πώς απευθύνονται και διαχειρίζονται έννοιες όπως το στοκ, τις προσφορές, τις μελλοντικές προβλέψεις, τους παράγοντες που επιδρούν στην καμπύλη της ζήτησης, τρόπους ώστε να είναι responsive στα «θέλω» των πελατών τους κ.ο.κ.

Αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον των παριστάμενων σχετικά με τις τάσεις που διατρέχουν το λιανεμπόριο σήμερα, αλλά και τις επερχόμενες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει στην χώρα μας κατά τη διετία 2018-2019, που σταχυολόγησε στην παρουσίασή του ο Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής του ΙΕΛΚΑ. Ο Νίκος Κουρεντζές, Καθηγητής το Πανεπιστήμιο του Lancaster και μέλος του Κέντρου Marketing Analytics & Forecasting εισέφερε μια «φρέσκια» ματιά αναφορικά με τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις από την πλευρά της ακαδημαϊκής μελέτης και έρευνας που σχετίζονται με το business forecasting στους τομείς του λιανεμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Την ίδια στιγμή, παρουσιάστηκαν σειρά από case studies τόσο από την εγχώρια όσο και από την διεθνή αγορά, τα οποία αναδείκνυαν στην πράξη το πώς τα data analytics βοηθούν λ.χ. την Nestle Hellas να σχεδιάσει ένα ρεαλιστικό όσο και αποτελεσματικό πλάνο πρόβλεψης της ζήτησης (Demand Forecasting) με εργαλεία της SAS, όπως σημείωσε η Αγγελική Κουλουμβάκη, Demand and Supply Planning Manager της Nestle Hellas. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η παρουσίαση του Ingo Hary, Head of CRM & Data Analytics της ελβετικής λιανεμπορικής αλυσίδας Coop, ο οποίος έδειξε βήμα-βήμα τον τρόπο με τον οποίο κατάφεραν να ξεπεράσουν τον αναχρονιστικό «σκόπελο» των marketing silos, μέσω της πλήρους αυτοματοποίησης και της ευελιξίας που διασφαλίζουν οι εφαρμογές της SAS.

Από την πλευρά της, η Νάνσυ Ζαχαριάδου, Manager Voice of Customer της Τραπέζης Πειραιώς κατέδειξε τη χρηστικότητα της λύσης SAS Text Analytics στην προσπάθειά της να «συλλάβει» τα αισθήματα που νιώθουν οι πελάτες της και να ωθήσει την τράπεζα προκειμένου να υιοθετήσει «μια ανθρωποκεντρική έναντι της ξεπερασμένης –πλέον- πελατοκεντρικής προσέγγισης». Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με συζήτηση στρογγυλής τραπέζης που ανέδειξε τις προτεραιότητες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα. Insights επί του θέματος έδωσαν οι Ζήνα Μαυροειδή, CEO, e-fresh, Μάρκος Μαρκόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Nobacco, Πάνος Μπάσιος, Επικεφαλής του Κέντρου Ψηφιακής Αριστείας και Ψηφιακών Καναλιών, ΟΠΑΠ, Νίκος Κουρεντζές, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο του Lancaster, και Κωνσταντίνος Μπαχάς, Επικεφαλής τομέα Pre-Sales, SAS Ελλάδος και Ανατολικής Ευρώπης. Την συζήτηση συντόνισε ο Λευτέρης Κιοσές.