Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Μαΐου
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 13ου Ελληνικού Συνεδρίου Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, με τίτλο «Leading Change in a Connected World».

Οι Έλληνες και οι διεθνείς ομιλητές, οι οποίοι συνέθεσαν την ατζέντα της φετινής διοργάνωσης, παρουσίασαν νέες τάσεις και πρακτικές, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρουν ο ψηφιακός κόσμος και οι εφαρμογές του, αλλά και ο ανθρώπινος παράγοντας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών, σήμερα και στο μέλλον. Το ετήσιο συνέδριο-θεσμός, που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σε συνεργασία με τη BOUSSIAS την Τρίτη 22 Μαΐου 2018, στο Αμφιθέατρο OTE Academy, παρακολούθησαν με έντονο ενδιαφέρον και διάθεση ενεργούς συμμετοχής πολυάριθμα στελέχη της διοίκησης των επιχειρήσεων, από διαφορετικούς κλάδους.

Το Συνέδριο άνοιξε ο Frank Thibaut, Πρόεδρος ΔΣ του ΕΙΕΠ. Βασικά στοιχεία που προέκυψαν από την ποιοτική έρευνα, η οποία διεξήχθη για λογαριασμό του ΕΙΕΠ από την MRB, παρουσίασε και σχολίασε ο Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. Όπως τόνισε, μεταξύ άλλων, ο όρος «πελατοκεντρικότητα», που χρησιμοποιήθηκε ευρέως και κατά τη διάρκεια της έρευνας, είναι προτιμότερο να αντικατασταθεί από τον όρο «ανθρωποκεντρικότητα», αφού οι επιχειρήσεις στην επαφή τους με τους πελάτες και τους εργαζόμενους (εσωτερικούς πελάτες), διαχειρίζονται επί της ουσίας ζητήματα ανθρώπινης συμπεριφοράς και ψυχολογίας. Την προηγούμενη ημέρα του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε workshop με τίτλο «Sparkling customer service is a given, going the extra mile is a gift», από την Audrey Tang, σε συνεργασία με την ηθοποιό Heather Carr, Project Manager, Brunel Business Life.