Η μητρική εταιρεία μετατρέπεται σε εταιρική πλατφόρμα 80.000 προσώπων
To Publicis Groupe παρουσιάζει την πλατφόρμα Marcel, η οποία πήρε το όνομά της από τον Ιδρυτή του Publicis Groupe, Marcel Bleustein-Blanchet και η οποία αποτελεί μια καινοτομία βασισμένη στο AI.

Στόχος της είναι να «μεταμορφώσει» τον οργανισμό σε μια πλατφόρμα, δημιουργώντας το πρώτο διασυνοριακό και ενοποιημένο εργατικό δυναμικό, αποτελούμενο από 80.000 υπαλλήλους διεθνώς. Ο Arthur Sadoun, Πρόεδρος και CEO του Publicis Groupe, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η Marcel είναι ένα ταξίδι μετατροπής του Publicis Groupe από μητρική εταιρεία σε πλατφόρμα και παροχής στα δημιουργικά μυαλά της δυνατότητας να εξελιχθούν και να θριαμβεύσουν σε μια μεταβαλλόμενη βιομηχανία. Η Marcel είναι η απόδειξη της δέσμευσής μας προς τους ανθρώπους μας.

Στην Publicis, θα τους θέσουμε προτεραιότητα στο transformation μας και θα τους δώσουμε την ευκαιρία να μαθαίνουν, να μοιράζονται και να δημιουργούν περισσότερο από οπουδήποτε αλλού. Η Marcel είναι η απόδειξη της δέσμευσής μας προς τους πελάτες μας. Θα μπορούν να αξιοποιήσουν την απίστευτη ποικιλία ταλέντων μας για να δώσουν ζωή σε ιδέες που θα αναπτύξουν την επιχείρησή τους». Συγκεκριμένα, στον πυρήνα της Marcel βρίσκεται η ενδυνάμωση καθενός από τους εργαζομένους της Publicis, χτισμένη πάνω σε 4 βασικούς πυλώνες: γνώση, συνδεσιμότητα, ευκαιρία και παραγωγικότητα.