Marketing Week - Η Orangina λανσάρει «ομιλούσες» συσκευασίες αναψυκτικών

Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Διαγωνισμός για να υπενθυμίσει την ανακίνηση πριν την κατανάλωση

Η Orangina λανσάρει «ομιλούσες» συσκευασίες αναψυκτικών

16 Μαΐου 2018 | 15:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Promotion,Διαγωνισμός,Τρόφιμα - Ποτά

Το αναψυκτικό Orangina λανσάρει μια πρωτότυπη ενέργεια και onpack διαγωνισμό, το Wiiish Box. Όπως αναφέρει το brand, για να αναδειχθεί η γεύση της Orangina, ο καταναλωτής πρέπει να ανακινήσει τη συσκευασία.

Για να το υπενθυμίσει στους καταναλωτές, το brand λανσάρει σχετική ενέργεια για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Από τις 14 Μαΐου, κυκλοφόρησε 20 εκατ. κουτάκια Orangina, από τα οποία μόλις τα 50.000 περιλαμβάνουν το Orangina Genie, σαν ένα «mooh box», και τα οποία μιλούν όταν τα αναποδογυρίσεις. Όσοι βρουν τα κουτάκια αυτά καλούνται να γράψουν τον αναγραφόμενο σε αυτά μοναδικό κωδικό στο laboiteavoeuuuh.fr και να κάνουν μια ευχή. Επιπλέον, όσοι δεν βρίσκουν Genie, μπορούν να κάνουν tweet με την ευχή τους με το hashtag #OranginaJeVoeuuuh. Η ενέργεια θα υποστηριχθεί από digital καμπάνια, ραδιόφωνο και in store εικαστικά. Στο τέλος της ενέργειας, η Orangina θα επιλέξει δύο ευχές, τις οποίες και θα πραγματοποιήσει (με αξία έως 20.000 ευρώ).

Marketing Week Online( 16 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778