Ανάθεση συνολικού λογαριασμού επικοινωνίας και διαφήμισης
Η εταιρεία The Hand ανέλαβε τον συνολικό λογαριασμό επικοινωνίας και διαφήμισης των ελληνικών καλλυντικών B-Earth.

Πρόκειται για καλλυντικά με εκλεκτά φυτικά συστατικά τους, μοναδική σύνθεση και πολυτελή συσκευασία, τα οποία διατίθενται στα φαρμακεία. Η The Hand σχεδίασε και θα υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαφήμισης (on & off media), επικοινωνίας, social media management, celebrities endorsement, promotional activities και consultancy. Η Νικολέττα Κάππα, ιδιοκτήτρια των B-Earth Cosmetics και στέλεχος με μεγάλη προϋπηρεσία, σημείωσε πως είναι «πολύ αισιόδοξη γιατί με τον στρατηγικό σχεδιασμό της The Hand, γρήγορα και αποτελεσματικά, η B-Earth θα αποτελέσει τη νέα επιλογή στη φυσική ομορφιά και περιποίηση στον χώρο του φαρμακείου».