Με ευθύνη για Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σλοβενία, Κροατία, Σερβία και FYROM
Καθήκοντα CEO της Publicis One για την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης αναλαμβάνει ο Αντώνης Πασσάς, CEO της Publicis One Ελλάδας.

Η εξέλιξη αυτή προκύπτει στο πλαίσιο διοικητικών αλλαγών στις περιφέρειες Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης που ανακοίνωσε ο όμιλος. Η νέα δομή, αποτελείται από τις περιοχές Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με τον Αντώνη Πασσά να αναλαμβάνει την ηγεσία για την περιοχή ΝΑ Ευρώπης με ευθύνη τις αγορές σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σλοβενία, Κροατία, Σερβία και FYROM.

Τη διοίκηση Κεντρικής Ευρώπης (Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία) αναλαμβάνει ο Tomas Varga, CEO της Publicis One Τσεχίας και τη διοίκηση της Ανατολικής Ευρώπης (Ουκρανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία και Καζακστάν) ο Oleg Popenko, CEO Publicis One Ουκρανίας. Η αγορά της Τουρκίας παραμένει ανεξάρτητη περιοχή, με τον Inanc Dedebas να διατηρεί το ρόλο του CEO.

Όλοι, θα αναφέρονται απευθείας στον Jarek Ziebinski, Global CEO της Publicis One. Ο Misa Lukic, μέχρι πρότινος CEO της Publicis One Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης αποχωρεί από τον όμιλο στα τέλη Μαρτίου. «Οι αναθέσεις έγιναν στο πλαίσιο της εξαιρετικής επίδοσης που τα εν λόγω στελέχη έχουν επιδείξει τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνον έφεραν ισχυρά επιχειρηματικά αποτελέσματα, αλλά επίσης επέδειξαν ουσιαστική κατανόηση του μοντέλου της Publicis One. Έχω εμπιστοσύνη ότι η συγκεκριμένη ομάδα θα οδηγήσει την Publicis One σε ακόμη μεγαλύτερα ύψη», ανέφερε ο Jarek Ziebinski.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η νέα διοικητική δομή συνάδει με το μοντέλο Publicis One το οποίο στοχεύει στη δημιουργία ομάδων αγορών που φέρνουν κοντά ταλέντα και εφόδια από πολλές διαφορετικές αγορές και παράγουν μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες. «Καθώς μπαίνουμε στην επόμενη φάση του μετασχηματισμού στο πλαίσιο του μοντέλου Publicis One, η ανάθεση καθηκόντων στους νέους υπο-περιφερειακούς διοικητές θα μας επιτρέψει να εμβαθύνουμε στη διαδικασία ανάπτυξης του μοντέλου αυτού και τελικά στη δημιουργία μιας διεθνούς δημιουργικής επιχείρησης για το μέλλον».