Marketing Week - Η Coca-Cola λανσάρει το Fuze Tea στην Ευρώπη

Κυριακή, 25 Αυγούστου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Πρόκειται για το πιο αναπτυσσόμενο brand του χαρτοφυλακίου της

Η Coca-Cola λανσάρει το Fuze Tea στην Ευρώπη

8 Ιανουαρίου 2018 | 14:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Launching,Τρόφιμα - Ποτά

Η Coca-Cola προχωρά στο λανσάρισμα στην Ευρώπη του παγκοσμίως εδραιωμένου premium iced tea brand Fuze Tea.

Το Fuze Tea κυκλοφορεί ήδη σε 40 αγορές και αποτελεί ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα brands στο χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company. Θα λανσαριστεί ταυτόχρονα από αυτόν τον Ιανουάριο σε αγορές της δυτικής, ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης. Το Fuze Tea αποτελεί έναν συνδυασμό γεύσεων φρούτων, βοτάνων, εκχυλισμάτων τσαγιού και άλλων συστατικών, ως εναλλακτική πρόταση στον κλάδο του παγωμένου τσαγιού. Το αρχικό του λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε το 2012 σε 14 διεθνείς αγορές, καταγράφοντας υψηλή ανάπτυξη σε λιγότερο από τρία χρόνια.

Διατίθεται σε δύο εκδοχές, Μαύρο Τσάι Ροδάκινο με Ιβίσκο και Πράσινο Τσάι Μάνγκο με Χαμομήλι. Διαθέτει χαμηλές θερμίδες, στέβια και τα φύλλα τσαγιού που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του προέρχονται από 100% βιώσιμες πηγές. Ο Simon Harrison, Operational Marketing Director GB των Coca-Cola European Partners, ανέφερε σχετικά: «Οι καταναλωτικές προτιμήσεις αλλάζουν και ξέρουμε ότι το κοινό αναζητά μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών στον κλάδο των ποτών. Το λανσάρισμα του Fuze Tea είναι μια φανταστική ευκαιρία για την εταιρεία μας να παρέχει νέες, πιο εκλεπτυσμένες γεύσεις σε περισσότερους ανθρώπους σε περισσότερα μέρη».
(Πηγή: www.packagingnews.co.uk).

Marketing Week Online( 8 Ιανουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778