Νέα 360 καμπάνια
Ο στιγμιαίος καφές Nescafe Classic μιλά σε πρώτο πρόσωπο μέσα από μία 360 καμπάνια που επιμελείται η OgilvyOne.

Η «πρεμιέρα» έγινε με τη νέα ταινία του Nescafe Classic, η οποία παίζεται ήδη σε τηλεόραση και Internet και η οποία αποτελεί συνέχεια της περσινής διαφήμισης. Η ιδέα της ταινίας είναι μία «εξομολόγηση» του προϊόντος προς το κοινό του. Για λίγα δευτερόλεπτα, ο Nescafe αποκτά ψυχή και φωνή και μας λέει πώς δεν χρειάζεται ούτε δόξα αλλά ούτε και κριτική, αφού απλώς κάνει τη δουλειά του: ξυπνά αυτούς που μας ξυπνούν. 

φετινή ερμηνεία του «Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο» έρχεται πιο κοντά στις ανθρώπινες σχέσεις, τη ζεστασιά, την αγάπη, αλλά και τον εκνευρισμό ή ό,τι άλλο μπορεί να προκύψει ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που ξυπνούν ο ένας τον άλλον. Σύντομα θα ακολουθήσει digital ενέργεια, η οποία θα βγάλει αυτή την ιδέα από τις οθόνες και θα την επιστρέψει εκεί από όπου ξεκίνησε: στα κρεβάτια, τις κουζίνες και τις κόκκινες κούπες των αληθινών ανθρώπων που ξεκινούν τον κόσμο μας.