Χιουμοριστική καμπάνια από τη The Newtons Laboratory
Η νέα δημιουργική καμπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, επικοινωνεί με οικείο και αστείο τρόπο λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το θεσμό «Black Friday».

Πρωταγωνιστής ένας παππούς που θυμάται την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το Μαύρη Παρασκευή και αφορούσε τον «Μαύρο» τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του. Στόχος της εταιρείας είναι να επικοινωνήσει την ενέργεια «Black Friday» με τρόπο που να μιλάει στον Έλληνα καταναλωτή. Η αλυσίδα συμμετέχει στον θεσμό προσφέροντας στους πελάτες της ευέλικτους τρόπους πληρωμής όλων των αγορών μέσω του προγράμματος «Πλάνο Δόσεων» και των «Ταμείων Express», για όλες τις προσφορές της στο «Black Friday».