Μεταφέρει μέρος του λογαριασμού in-House Η Deutsche Telekom, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στην Ευρώπη, αναλαμβάνει πλέον in-house τη media στρατηγική της και δεν θα χρησιμοποιεί μόνο ένα μεγάλο media agency για να καλύπτει τις σχετικές της ανάγκες.
Συγκεκριμένα, η Deutsche Telekom σχεδιάζει να προσλάβει έναν αριθμό διαφορετικών παρόχων, οι οποίοι θα χειρίζονται εξειδικευμένα αντικείμενα, όπως το programmatic και τα analytics. Προχωρά στην κίνηση αυτή, αναφέροντας ότι ένιωσε «ότι πρέπει να μπει στη θέση του οδηγού» προκειμένου να βελτιώσει τη media στρατηγική της. Όπως επισημαίνει η ίδια, η εταιρεία δημιούργησε ένα «καινοτόμο και προοδευτικό media operating μοντέλο», μοιράζοντας τον πανευρωπαϊκό της λογαριασμό, αξίας 650 εκατ. ευρώ, σε 5 τομείς: media strategy and steering, campaign planning and media buying, programmatic operations, search and affiliate marketing και media analytics. Πρώτη νικήτρια της διαδικασίας αναδείχθηκε η Group M του WPP, αναλαμβάνοντας το campaign planning and media buying σε 11 από τις 13 αγορές της Deutsche Telekom. Οι νικητές των άλλων τομέων, εκτός του media strategy που θα βρίσκεται in-house, πιθανότατα θα αποφασιστούν τον Ιανουάριο. (Πηγή: Campaign)