Marketing Week - Τα brands αποκαλύπτονται στο All Things Facebook & Instagram’19

Κυριακή, 18 Αυγούστου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Lego, PepsiCo, Cosmote, L’Oreal και Nestle στην σκηνή του #atfbi19

Τα brands αποκαλύπτονται στο All Things Facebook & Instagram’19

29 Ιανουαρίου 2019 | 14:52 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Social Media

Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθούν τα κορυφαία brands στα Social Media; Η απάντηση θα δοθεί στο All Things Facebook & Instagram’19, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 21 και 22 Φεβρουαρίου, στην Αθήνα.

Ο Μάνος Σπανός, Marketing VP του Pepsico Global Beverage Group θα ταξιδέψει από τη Νέα Υόρκη για να αποκαλύψει τη «συνταγή» για αποτελεσματικό περιεχόμενο στα Social Media, ενώ η Ελένη Καραμαλέγκου, Global Director, Social Centre of Excellence, Lego, θα παρουσιάσει το καινοτόμο case «Ralph, the Chatbot» και θα αναλύσει πώς επιζητά η Lego τη βέλτιστη εμπειρία των καταναλωτών μέσω των Social Media.

Λίγο αργότερα δε, ο Βαγγέλης Κωβαίος, Client Solutions Manager, του Facebook θα υποδεχτεί επί σκηνής τον Αλέξη Επιθυμιάδη, Chief Digital Officer, L’Oreal Hellas, την Άρτεμις Λαμπρινίδη, Online Marketing & Social Media Section Manager, Cosmote και τον Πάνο Μήλια, Digital Acceleration Manager της Nestle Hellas. Μαζί θα σχολιάσουν όλα όσα παρακολουθήσαν και τους έκαναν εντύπωση την 1η μέρα του συνεδρίου, εστιάζοντας παράλληλα στην επόμενη μέρα και τον ρόλο των Social Media στην στρατηγική των brands. Περισσότερα για τις ομιλίες και τα workshops του All Things Facebook & Instagram’19 στο www.allthingsfb.gr.

Marketing Week Online( 29 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778