Marketing Week - Η ανθρωπο κεντρική εξυπηρέτηση στο επίκεντρο του συνεδρίου του ΕΙΕΠ

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Μαΐου

Η ανθρωπο κεντρική εξυπηρέτηση στο επίκεντρο του συνεδρίου του ΕΙΕΠ

25 Μαΐου 2018 | 15:36 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 13ου Ελληνικού Συνεδρίου Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, με τίτλο «Leading Change in a Connected World».

Οι Έλληνες και οι διεθνείς ομιλητές, οι οποίοι συνέθεσαν την ατζέντα της φετινής διοργάνωσης, παρουσίασαν νέες τάσεις και πρακτικές, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρουν ο ψηφιακός κόσμος και οι εφαρμογές του, αλλά και ο ανθρώπινος παράγοντας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών, σήμερα και στο μέλλον. Το ετήσιο συνέδριο-θεσμός, που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σε συνεργασία με τη Boussias Communications την Τρίτη 22 Μαΐου 2018, στο Αμφιθέατρο OTE Academy, παρακολούθησαν με έντονο ενδιαφέρον και διάθεση ενεργούς συμμετοχής πολυάριθμα στελέχη της διοίκησης των επιχειρήσεων, από διαφορετικούς κλάδους.

Το Συνέδριο άνοιξε ο Frank Thibaut, Πρόεδρος ΔΣ του ΕΙΕΠ. Βασικά στοιχεία που προέκυψαν από την ποιοτική έρευνα, η οποία διεξήχθη για λογαριασμό του ΕΙΕΠ από την MRB, παρουσίασε και σχολίασε ο Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. Όπως τόνισε, μεταξύ άλλων, ο όρος «πελατοκεντρικότητα», που χρησιμοποιήθηκε ευρέως και κατά τη διάρκεια της έρευνας, είναι προτιμότερο να αντικατασταθεί από τον όρο «ανθρωποκεντρικότητα», αφού οι επιχειρήσεις στην επαφή τους με τους πελάτες και τους εργαζόμενους (εσωτερικούς πελάτες), διαχειρίζονται επί της ουσίας ζητήματα ανθρώπινης συμπεριφοράς και ψυχολογίας. Την προηγούμενη ημέρα του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε workshop με τίτλο «Sparkling customer service is a given, going the extra mile is a gift», από την Audrey Tang, σε συνεργασία με την ηθοποιό Heather Carr, Project Manager, Brunel Business Life.

Marketing Week Online( 25 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778