Marketing Week - To Programmatic TV και η ευκαιρία των Εκδοτών

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Prosieben και La Republicca / La Stampa θα αναδείξουν νέες στρατηγικές, πρόσφατες καινοτομίες και τα αποτελέσματα τους

To Programmatic TV και η ευκαιρία των Εκδοτών

4 Απριλίου 2018 | 16:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Χρονίως επιφυλακτικοί με το programmatic trading, εκδότες και κανάλια στις ανεπτυγμένες αγορές του εξωτερικού έχουν αναθεωρήσει πλέον οριστικά τη στάση τους και επενδύουν συστηματικά στους νέους τρόπους συναλλαγής και στις σημαντικές ευκαιρίες που προκύπτουν.

Τα επιτυχημένα αποτελέσματα της νέας στρατηγικής προσέγγισης αλλά και οι κρίσιμοι παράμετροι για το άμεσο μέλλον θα παρουσιασθούν σε ειδική συνεδρία του Programmatic Advertising Conference’18 (www.programmatic.gr) που θα λάβει χώρα τη Παρασκευή 27 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza. Συγκεκριμένα, ο Filippo Davanzo, Head of Digital Business and Marketing των κραταιών ιταλικών τίτλων La Repubblica και La Stampa (που πλέον ανήκουν αμφότεροι στον Όμιλο GEDI) θα αναλύσει την μεταβαλόμενη σχέση των εκδοτών με τις διεθνείς πλατφόρμες, την αναδιάρθρωση της εμπορικής πολιτικής αλλά και τις απαραίτητες επενδύσεις σε εξειδικευμένα στελέχη. Παράλληλα, ο Joachim Schneidmadl, Chief Operating Officer της Virtual Minds, θυγατρικής εφηρμοσμένης τεχνολογίας του κορυφαίου γερμανικού τηλεοπτικού παρόχου ProSiebenSat Group, θα εστιάσει τόσο στη στρατηγική δεδομένων (data strategy) όσο και στις κρίσιμες τεχνολογικές επιλογές, ενώ θα παρουσιάσει αναλυτικά τις τάσεις και πρακτικές στη μετάβαση του programmatic trading από το digital περιβάλλον σε αυτό της Τηλεόρασης.

Marketing Week Online( 4 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778