Marketing Week - Έρχεται στις 20 Σεπτεμβρίου το Big Mobile Apps Showcase

Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Στο πλαίσιο του ολοήμερου Mobile Engagement Forum’17

Έρχεται στις 20 Σεπτεμβρίου το Big Mobile Apps Showcase

7 Σεπτεμβρίου 2017 | 11:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθούν μερικά από τα πιο πετυχημένα ελληνικά mobile apps και πώς καταφέρνουν να διατηρήσουν ενεργό το ενδιαφέρον των χρηστών;

Οι απαντήσεις θα δοθούν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Mobile Engagement Forum’17 (www.mobileforum.gr), το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza. Μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους εταιρείες όπως οι Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, gia pes, Media Markt,  Nobacco, ΟΠΑΠ, Park Around, pobuca,Τράπεζα Πειραιώς και Vivartia, οι οποίες, στο πλαίσιο της ενότητας “The Big Mobile Apps Showcase”, θα παρουσιάσουν το δικό τους mobile app εστιάζοντας στα phases του discovery και του retention.

Μαζί τους θα βρεθούν στην σκηνή του συνεδρίου για πρώτη φορά 7 διακεκριμένοι διεθνείς ομιλητές, μεταξύ των οποίων ο Ben Phillips, ο πιο επιδραστικός Mobile Marketer στη Μ. Βρετανία, σύμφωνα με το The Drum. Όλοι τους θα αναλύσουν τις σημαντικότερες τάσεις στο Mobile Marketing, θα παραθέσουν τις λύσεις που τίθενται διεθνώς στη διάθεση των marketers, θα προσφέρουν ένα χρηστικό roadmap για την αποτελεσματική ενσωμάτωση του Mobile στην ευρύτερη στρατηγική Marketing και θα μοιραστούν tips για την μακροημέρευση ενός app.

Marketing Week Online( 7 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778