Marketing Week - Το Video στο επίκεντρο του Programmatic Advertising Conference’17

Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τάσεις και νέες πρακτικές θα αναλυθούν από τον Mark Timlin του BBC

Το Video στο επίκεντρο του Programmatic Advertising Conference’17

9 Μαΐου 2017 | 15:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Σε ό,τι αφορά το Programmatic Advertising, όλα τα πρόσφατα στοιχεία από τις ανεπτυγμένες αγορές καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα: καθώς η αγορά του standard banner display δείχνει να εισέρχεται στην ώριμη φάση όπου, λόγω ήδη υψηλής κάλυψης, οι ρυθμοί ανάπτυξης αναπόφευκτα επιβραδύνονται, το digital video αναδεικνύεται ως ο κλάδος που συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία.

Σύμφωνα δε με ορισμένους ειδικούς, συνιστά τον κλάδο όπου οι διαφημιζόμενοι μπορούν να εντοπίσουν σημαντικές ευκαιρίες και εναλλακτικές λύσεις, ενώ οι εκδότες μπορούν να αναμένουν αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Ο λόγος είναι απλός: καθώς η διαφημιστική αγορά του digital video πριμοδοτεί το εύρος της κάλυψης, αλλά ταυτόχρονα αναζητά και premium περιεχόμενο, οι πάροχοι πρωτογενούς περιεχομένου διαθέτουν ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα - το κύριο ζητούμενο είναι η μέθοδος και η υλοποίηση.

Αυτά τα ουσιαστικά ζητήματα θα καλύψει ο Mark Timlin, Head of Programmatic του BBC Worldwide, στο πλαίσιο του Programmatic Advertising Conference’17 (www.programmatic.gr), ενώ θα αναφερθεί εκτενώς και στα σενάρια της επόμενης μέρας και τον αντίκτυπο τους για διαφημιζόμενους, agencies και εκδότες. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Μαΐου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, με τη συμμετοχή 9 ομιλητών από το εξωτερικό.

Marketing Week Online( 9 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778