Marketing Week - Η έλλειψη ισχυρού branding υπονομεύει τις εξαγωγές

Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Έρευνα της διαΝΕΟσις για την εξωστρέφεια

Η έλλειψη ισχυρού branding υπονομεύει τις εξαγωγές

18 Δεκεμβρίου 2018 | 16:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Δύο νέες έρευνες με επίκεντρο τις ελληνικές εξαγωγές πραγματοποίησε η διαΝΕΟσις.

Η πρώτη αποτελεί μια χαρτογράφηση του ελληνικού εξαγωγικού τομέα και διενεργήθηκε από ομάδα ερευνητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών αξιοποιώντας στατιστικά δεδομένα, ενώ η δεύτερη, σε συνεργασία με την ICAP, καταγράφει τις απόψεις των ίδιων των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τα βασικά τους συμπεράσματα, η Ελλάδα είναι μια σπάνια περίπτωση «μικρής ημίκλειστης» οικονομίας, το εξαγωγικό μοντέλο της οποίας συνθέτουν η υπερβολική συμμετοχή των υπηρεσιών (50%) στο σύνολο των εξαγωγών, η μεγάλη εξάρτηση από τα πετρελαιοειδή (32%) και η χαμηλή συμμετοχή των εξαγωγών του βιομηχανικού τομέα κατά 24% και του γεωργικού τομέα κατά 10%.

Παράλληλα παρατηρείται ότι η Ελλάδα εξάγει κυρίως σε γειτονικές χώρες με χαμηλό εισόδημα, όπως η Τουρκία. Οι δυσλειτουργίες του δημοσίου τομέα και η υψηλή φορολογία εντοπίζονται ως τα σημαντικότερα προσκόμματα από πλευράς Πολιτείας, ενώ από την πλευρά των επιχειρήσεων, υπάρχει έλλειμμα ανταγωνιστικότητας λόγω αδυναμίας δημιουργίας ισχυρού branding και διαφοροποίησης των προϊόντων.

Marketing Week Online( 18 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778