Marketing Week - GfK Temax: Πτώση 29,5% στα ηλεκτρικά προϊόντα το α' τριμηνο 2011

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Μικρότερη η μείωση σε όγκο πωλήσεων

GfK Temax: Πτώση 29,5% στα ηλεκτρικά προϊόντα το α' τριμηνο 2011

14 Ιουνίου 2011 | 16:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Έρευνες,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

GfK Temax: Πτώση 29,5% στα ηλεκτρικά προϊόντα το α' τριμηνο 2011

Η ελληνική αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών συνεχίζει να μειώνεται, ως αποτέλεσμα της υποχώρησης και της συρρίκνωσης του διαθέσιμου εισοδήματος, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας GfK Temax της GfK Retail and Technology, για το πρώτο τρίμηνο του 2011.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778