Την Pitch PR επέλεξε κατόπιν spec η Janssen Ελλάδος ως το νέο της συνεργάτη σε θέματα εταιρικής επικοινωνίας και στρατηγικής.

Η Janssen είναι φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου Johnson & Johnson, εστιάζοντας σε τομείς της ιατρικής όπως Καρδιαγγειακά νοσήματα & Μεταβολισμός, Ανοσολογία, Λοιμώδεις Νόσοι & Εμβόλια, Νευροεπιστήμες, Ογκολογία και Πνευμονική Υπέρταση. Μέχρι πρότινος, τον λογαριασμό δημοσίων σχέσεων της Janssen Ελλάδος χειριζόταν η Touchpoint Strategies, μετά από σχετικό διαγωνισμό την άνοιξη του 2018.

Σημειώνεται ότι η Janssen συμμετείχε πρόσφατα σε εκδήλωση στο πλαίσιο της 84ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, στην οποία ο Μάκης Παπαταξιάρχης, Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen Ελλάδος και Πρόεδρος της Φαρμακευτικής Επιτροπής του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, παρουσίασε τις θέσεις της εταιρείας για τη συμβολή της καινοτόμου φαρμακευτικής βιομηχανίας στην Υγεία. Στην ίδια εκδήλωση συμμετείχε και η Maria Raad, Αντιπρόεδρος Customer & Digital Strategy της Janssen EMEA, με ομιλία με τίτλο «Μεταμορφώνοντας ψηφιακά τον τομέα της Υγείας».