Marketing Week

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Στη PHOCUS ανέθεσε η AstraZeneca μετά από spec Public Relations | 17 Ιουλίου 2019 | 16:15 Η PHOCUS αναδείχθηκε νικήτρια στο spec που διενήργησε η φαρμακευτική εταιρεία AstraZeneca, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων λειτουργίας της στην Ελλάδα.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

17/7, 16:17
Juan Jose Marco, BAT: «Επιμένουμε στη δυναμική της Ελλάδας για το μέλλον»
Ο μετασχηματισμός της British American Tobacco στην Ελλάδα και τα οφέλη που έφερε στην ελληνική οικονομία, στην απασχόληση και στην ελληνική κοινωνία, αποτελεί ένα απτό παράδειγμα του πώς μπορεί να επ...

Advertising

17/7, 16:18
Νέα ρ/φ της FCB/Gnomi για την Hellenic Seaways
Τον θεό της θάλασσας, Ποσειδώνα, επέλεξε ως δημιουργικό όχημα η FCB/Gnomi, για τα νέα ραδιοφωνικά που δημιούργησε για λογαριασμό της Hellenic Seaways.

Media

16/7, 16:10
Το InStyle με νέα Editor in Chief
Η Olive Media ξεκίνησε συνεργασία με την Ειρήνη Ζουρνατζή, η οποία αναλαμβάνει καθήκοντα Editor in Chief στο περιοδικό InStyle Greece.

Creativity

16/7, 08:06
Publicis Groupe Greece | Boss, Nirvana | Καμπάνια
Το Publicis Groupe Greece δημιούργησε τις καμπάνιες των παγωτών Boss και Nirvana για το Adriatic Region της Froneri (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και χώρες της Αδριατικής), που έχουν στόχο να μας ταρακ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

17/7, 16:19
Το MundoBasket στο «στόχαστρο» του Project Agora
Το Project Agora λανσάρει μια νέα επιλογή στόχευσης εν όψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου Μπάσκετ τον Σεπτέμβριο στην Κίνα.

Public Relations

12/7, 16:02
Spec 180.000 ευρώ από το Ινστιτούτο «Διόφαντος»
Το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Και Εκδόσεων «Διόφαντος» προκηρύσσει ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την «Παροχή Υπηρεσιών Διοργάνωσης Συνεδρίων-Σεμιναρίων».

Market Research

16/7, 16:13
Nielsen: Ελαφρώς ανοδικός ο Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στην Ελλάδα
Αύξηση κατά 2 μονάδες, φτάνοντας τις 72 μονάδες, σημείωσε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 2ο τρίμηνο 2019, όπως επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση της Nielsen.

Μόνιμες Στήλες

17/7, 09:53
Πολιτική κι ευαισθησία…
Πολλές φορές αναρωτιόμαστε εάν η δημιουργικότητα στο marketing έχει όρια, ένα διαχρονικό ερώτημα με μια εξίσου διαχρονική απάντηση: δεν υπάρχουν όρια.

Κυκλοφορεί το τεύχος 1568

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778