Τη διεξαγωγή ενεργειών ATL & BTL για το brand HIPP
Η FMN έχει αναλάβει μέρος της επικοινωνιακής δράσης της Gerolymatos International, με στοχευμένες ενέργειες σε ATL & BTL για το brand με βιολογικές βρεφικές τροφές HIPP να είναι σε εξέλιξη.

Η χορηγία της θεατρικής παράστασης «Μαριχουάνα Stop» και η συνεργασία με το Make A Wish στην Επέλαση των Ξωτικών είναι ενέργειες κατά τις οποίες οι καταναλωτές γνωρίζουν το brand και τις αξίες του. Επιπλέον, η παρουσία του brand HIPP βρεφικές τροφές στο Πρωινό Ant1 με τη Φαίη Σκορδά και στο localized website Nou-Pou.gr, αμφότερα με κοινό family friendly, ολοκληρώνουν το σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής της FMN για τη Gerolymatos International.