Με έμπνευση από την παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια του brand

Το τηλεοπτικό, παρουσιάζει να ξεπηδούν μέσα από ένα Perrier διάφοροι «extraordinaire» χαρακτήρες, όπως πυροτεχνουργοί, cheerleaders, σερβιτόροι και τενίστριες. Στο «Photo Extraordinaire Project» που σχεδίασε και υλοποίησε η H+K Strategies, έξι «extraordinaire» χαρακτήρες υποδύονται τους ρόλους του τηλεοπτικού και ξεπροβάλλουν μέσα από τον φακό της βραβευμένης φωτογράφου Μαρίνας Βερνίκου.

Στόχος ήταν να προβληθεί με δημιουργικό τρόπο η «μαγεία» που κρύβεται μέσα στο Perrier, δημιουργώντας νέο, ανατρεπτικό περιεχόμενο και storytelling για την μάρκα. Η ενέργεια κορυφώθηκε με party στο The Dalliance House, όπου και εκτίθενται για ένα μήνα τα φωτογραφικά έργα. Το πρόγραμμα της H+K περιλαμβάνει ευρύ φάσμα επικοινωνιακών ενεργειών, όπως δημιουργία concept, storytelling, influencers marketing, media relations και event management. Η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO της H+K Strategies δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το Perrier μας έδωσε την ευκαιρία να σκεφτούμε… extraordinaire και να δημιουργήσουμε μία πρωτότυπη και “δυνατή” επικοινωνιακά ενέργεια».