Ενοποίηση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα ψηφιακά σημεία επαφής με την τράπεζα
Η ATCOM αποτέλεσε τον στρατηγικό και τεχνολογικό συνεργάτη για την υλοποίηση του νέου Omnichannel οικοσυστήματος εξυπηρέτησης πελατών της Eurobank.

Η ανανεωμένη διακαναλική στρατηγική για τη Eurobank επαναπροσδιορίζει την τραπεζική εμπειρία και την ενοποιεί σε κάθε σημείο αλληλεπίδρασης με την τράπεζα. Η συνεργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ριζικού μετασχηματισμού στον οποίο έχει επενδύσει η Eurobank, για τη στρατηγική ενσωμάτωση των καινοτομιών της ψηφιακής εποχής στο σύνολο των συστημάτων, λειτουργιών, προϊόντων και υπηρεσιών της.

Η ATCOM προχώρησε στον ανασχεδιασμό της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τραπεζικής για ιδιώτες, του User Interface των ATMs και της εφαρμογής Eurobank Mobile App για κινητές συσκευές, της οποίας τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: την υποστήριξη έξυπνων πληρωμών μέσω της υπηρεσίας PaF Payments, την πραγματοποίηση online αγορών μέσω της υπηρεσίας Eurobank Masterpass, αλλά και την ενισχυμένη ασφάλεια όλων των συναλλαγών μέσα από τεχνολογίες που επιτρέπουν βιομετρική ταυτοποίηση, καθώς και τη λειτουργία Shake2Logout.

Ο Κωστής Πάικος, Διευθυντής Ψηφιακών Υπηρεσιών για Ιδιώτες της Eurobank, ανέφερε: «Ο επαναπροσδιορισμός των εμπειριών που προσφέρουμε στους πελάτες μας από όλα τα σημεία διεπαφής τους με την Τράπεζα, αποτελεί ένα βασικό πυλώνα του προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurobank».

Ο Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO της ATCOM, δήλωσε: «To έργο του Οmnichannel banking της Eurobank ήταν μία μεγάλη πρόκληση για εμάς, που φέραμε εις πέρας με απόλυτη επιτυχία. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η Eurobank επέλεξε την ATCOM ως στρατηγικό και τεχνολογικό συνεργάτη στο σπουδαίο αυτό εγχείρημα και προσβλέπουμε στην ολοκλήρωση επόμενων έργων, στα πλαίσια της συνεχούς βελτιστοποίησης των υπηρεσιών της τράπεζας».