Για την ψηφιακή μετάβαση των πολυκαταστημάτων Notos
Η NotosCom ανέθεσε στην ATCOM το έργο της ψηφιακής μετάβασης των πολυκαταστημάτων της και εσωτερικών λειτουργιών της.

Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάστηκε και είναι ήδη live η νέα ιστοσελίδα των πολυκαταστημάτων notos, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας, στο design και σε υποδομές που εξασφαλίζουν αυξημένες λειτουργίες personalization. Το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα αποτελεί το πρώτο βήμα του εκτενούς e-business plan της ATCOM για τη μετάβαση των notos σε ένα omnichannel πλαίσιο λειτουργίας και ανάπτυξης. Στόχος του notos.gr είναι να καταστεί κορυφαίος προορισμός online shopping και σημείο αναφοράς για πλατφόρμες e-commerce.

Δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας την τελευταία έκδοση της πλατφόρμας CMS, Netvolution 5.0, για βέλτιστη επικοινωνία μεταξύ του ηλεκτρονικού καταστήματος και των υπολοίπων συστημάτων της εταιρείας, ασφάλεια πλοήγησης και συναλλαγών, καθώς και πολυεπίπεδες δυνατότητες εισαγωγής δεδομένων. Tο site, που βρίσκεται ήδη σε πλήρη λειτουργία, σημείωσε ρεκόρ τζίρου και επισκεψιμότητας κατά τις ημέρες εκπτώσεων του Black Friday και ετοιμάζεται να υποδεχτεί τα Χριστούγεννα με ακόμα περισσότερα functionalities και προϊοντικές επιλογές για τους καταναλωτές.