Marketing Week

Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Η ΙΔΕΑ: Η Ogilvy δημιούργησε τη νέα καμπάνια της Διεθνούς Αμνηστίας, με αφορμή τα 70 χρόνια από την υπογραφή της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Σε συνεργασία με τρεις προσωπικότητες που ο κόσμος ακολουθεί και εμπιστεύεται στα social media, δημιουργήθηκαν 3 how to videos που, ενώ έμοιαζαν με όλα τα άλλα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, κατά τη διάρκεια της ροής τους έκρυβαν μία απρόσμενη αλλαγή στο θέμα και κατέληγαν σε ένα πολύ σημαντικό μήνυμα.

Η Μαίρη Συνατσάκη, ο Σωτήρης Κοντιζάς και ο Δημήτρης Μακαλιάς, άφησαν για λίγο στην άκρη τις συμβουλές και τις οδηγίες τους πάνω σε θέματα στα οποία ειδικεύονται, και μίλησαν για ένα θέμα που αφορά όλους: τα ανθρώπινα δικαιώματα. Mέσα από αυτά τα how to videos, οι πρωταγωνιστές κάλεσαν το κοινό να επισκεφθεί το site της Διεθνούς Αμνηστίας, να ενημερωθεί για τις δράσεις της και να στηρίξει το έργο της. Την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αλέξανδρο Βουτσινά.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778