Marketing Week

Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

H ΕΡΤ δημιουργεί για πρώτη φορά Γενική Διεύθυνση Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Media | 17 Ιανουαρίου 2020 | 16:34 Στη δημιουργία Γενικής Διεύθυνσης Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για πρώτη φορά στην ιστορία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης προχωρά η διοίκηση της ΕΡΤ.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

17/1, 16:56
Νέα πρωτοβουλία κοινωνικής ευθύνης από τη LEO Pharma Hellas
Η LEO Pharma Hellas παραχώρησε χθες Συνέντευξη Τύπου για να παρουσιάσει μία πρωτοβουλία κοινωνικής ευθύνης στον χώρο της θρόμβωσης, με φιλοδοξία να οικοδομήσει αξία για τον ασθενή.

Advertising

17/1, 16:55
Από την FCB/ Γνώμη το «Radio Blend» του Ροδοπάκι
Η FCB/Γνώμη και το Ροδοπάκι παρουσιάζουν το Radio Blend.

Media

17/1, 16:54
Σε δύο φάσεις η πρεμιέρα του Mega έως τις 3 Φεβρουαρίου
Διευρυμένη σύσκεψη με τη συμμετοχή όλων των στελεχών πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στο Mega για να οριστεί ο οδικός χάρτης έως την επάνοδο του ιστορικού τίτλου στον τηλεοπτικό αέρα.

Creativity

17/1, 14:50
Ogilvy | Γερμανός | Καμπάνια
Ένα ανατρεπτικό και εντυπωσιακό show, τρεις από τους πλέον αγαπημένους κριτές της ελληνικής τηλεόρασης και αμέτρητα «ναι» στα δώρα τεχνολογίας χαρακτήρισαν τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Γερμανού, ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

17/1, 17:05
Διάκριση ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας για την e-fresh.gr
Σημαντική διάκριση στον τομέα της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας έλαβε η e-fresh.gr κατά τα φετινά βραβεία του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Public Relations

17/1, 16:38
Spec ψηφιακής προβολής από το Υπουργείο Πολιτισμού
Το Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού και συγκεκριμένα η Εφορεία Αρχαιοτήτων Χανίων, προκηρύσσει διαγωνισμό για την εύρεση αναδόχου για το έργο «Δράσεις ψηφιακής προβολής του Αρχαιολογικού Χώρου της Απ...

Market Research

16/1, 16:26
Fjord Trends 2020: «Οι εταιρείες οφείλουν να αναθεωρήσουν τις αρχές τους»
Σε συνολική επανεξέταση του σκοπού και της θέσης τους στον κόσµο θα προχωρήσουν τη νέα αυτή δεκαετία οι επιχειρήσεις σύµφωνα µε την 13η έκδοση των Fjord Trends 2020 από την Accenture Interactive, που ...

Μόνιμες Στήλες

17/1, 09:14
Η δεκαετία της ωριμότητας;
Το 2019, πολλές από τις τάσεις που κυοφορήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια φάνηκε να εκκολάπτονται, καθιστώντας τις προβλέψεις για το 2020 ακόμη πιο ενδιαφέρουσες. Ποιες προκλήσεις έρχονται; Ποιες τάσεις π...

Κυκλοφορεί το τεύχος 1579

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778