Με μειωμένη επένδυση στο ραδιόφωνο φαίνεται να ξεκίνησε το 2019 για τα brands, σε επίπεδο διαφημιστικού χρόνου, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Spot Monitor.

Συγκεκριμένα, το 1ο τρίμηνο του 2019 ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος, σε δευτερόλεπτα, υπήρξε κατά 11,81% μειωμένος σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στη Θεσσαλονίκη, με ποσοστό 21,61%, ενώ ακολουθούν η Αθήνα με -10,42% και η Περιφέρεια με -10,16%. Η κατηγορία που επένδυσε περισσότερο στη ραδιοφωνική προβολή της σε επίπεδο δευτερολέπτων την εξεταζόμενη περίοδο είναι τα τρόφιμα-ποτά, με σημαντική μείωση όμως, από 5.008.398 δευτερόλεπτα το 2018 σε 3.681.150 το 2019.

Ακολουθούν οι κατηγορίες κινητή τηλεφωνία, οικονομικοί οργανισμοί και διασκέδαση. Σε επίπεδο brands, το retail τροφίμων συνεχίζει να κατέχει την πρωτιά και τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά. Την πρώτη τετράδα απαρτίζουν οι Lidl, Μασούτης, Vodafone και ΑΒ Βασιλόπουλος. Το brand που αύξησε περισσότερο τη διαφημιστική προβολή του σε επίπεδο χρόνου ήταν η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), ενώ το brand που τη μείωσε περισσότερο ήταν ο Σκλαβενίτης. Σε επίπεδο περιοχών, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο στην Αθήνα κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η Lidl. Στο τρίμηνο, ο μήνας με τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο ήταν ο Μάρτιος, με 11.256.447 δευτερόλεπτα.