Λίγο πριν την παρουσία του ως keynote ομιλητής στο TV&Video Conference, ο Guy Hughes-Wilson μοιράζεται μαζί μας insights για την επιβίωση των media brands σε ένα περιβάλλον fake news, την προσέλκυση διαφημιστικών εσόδων και τις επενδυτικές προτεραιότητες των news providers.

Ως Αντιπρόεδρος του BBC Advertising με ευθύνη τη Δυτική Ευρώπη, ο Guy Hughes-Wilson διευθύνει την εμπορική πολιτική του ραδιοτηλεοπτικού κολοσσού, τόσο στην Τηλεόραση όσο και στα ψηφιακά κανάλια, είτε αυτό αφορά τις ειδησεογραφικές υπηρεσίες είτε «κάθετα» προϊόντα όπως το «Top Gear», αλλά και σύνθετες cross-platform ενέργειες σε πλαίσιο στρατηγικής συνεργασίας με μεγάλους πελάτες. Προέρχεται από τον διαφημιστικό κλάδο, με μακρόχρονη θητεία τόσο στην Initiative όσο και στη Mindshare, όπου διεύθυνε το τμήμα που εξέταζε το μέλλον της Τηλεόρασης, όπως αυτό διαμορφώνεται από τις νέες τεχνολογίες, τις νέες πλατφόρμες και τη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά του καταναλωτή.

Στην εποχή των fake news και της κατανάλωσης περιεχομένου μέσα από πλατφόρμες, πώς μπορούν οι μάρκες premium περιεχομένου να αντιδράσουν και να διατηρήσουν ή να επανακτήσουν τη διακεκριμένη τοποθέτησή τους ως πάροχοι ποιοτικών προϊόντων;
Ως ένα από τα παγκόσμια μιντιακά brands που χαίρουν υψηλής εμπιστοσύνης, οι άνθρωποι έρχονται στο BBC λόγω της φήμης του Μέσου για την αμεροληψία του. Αυτό είναι περισσότερο σημαντικό από ποτέ. Η εμπιστοσύνη αποτελεί θεμέλιο για το BBC. Η φήμη που έχουμε επί σειρά ετών χτίσει, είναι το αποτέλεσμα της ξεκάθαρης κατανόησης του τι είμαστε και τι δεν είμαστε. Αυτή η καθαρότητα του σκοπού –και η στρατηγική που τον υπηρετεί-, μας οδηγούν και μας ενδυναμώνουν ώστε να λαμβάνουμε αποφάσεις και επιλογές που αντανακλούν τις αξίες μας και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε αυτό που τα κοινά μας περιμένουν από εμάς.

Κατ’ αναλογία, τι είναι αυτό που μπορούν οι broadcasters και premium publishers να κάνουν, ώστε να προσελκύσουν περισσότερα διαφημιστικά έσοδα; Είναι επαρκές το επιχείρημα του «brand safety»;
Το brand safety περιβάλλον έχει τη δυνατότητα να είναι παράγοντας κλειδί στην προσέλκυση περισσότερων διαφημιστικών εσόδων, αλλά πρέπει να υποστηρίζεται από τη συμπεριφορά. Στους σημερινούς περιορισμένους οικονομικά καιρούς, οι επιχειρήσεις βρίσκονται υπό εξαιρετική πίεση να συμβιβάσουν τις αρχές τους ώστε να πολεμήσουν για μία συρρικνούμενη διαφημιστική πίτα, σε ένα περισσότερο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Δεν υπάρχει one size fits all επιχείρημα για τους publishers, ή για οποιαδήποτε επιχείρηση. Η κατανόηση των κοινών μας, ο σεβασμός και η ανταμοιβή τους, όχι μόνον με το σωστό περιεχόμενο, αλλά και με διαφημιστικές λύσεις που εξισορροπούν επαρκώς την αποτελεσματικότητα με τον περιορισμό της «εισβολής», είναι η πρόκληση που αντιμετωπίζουμε όλοι.

Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες τάσεις κατανάλωσης περιεχομένου και monetization, ποιες θα πρέπει να είναι οι επενδυτικές προτεραιότητες των premium news providers για τα επόμενα 2-3 χρόνια;
Μαζί με την αμεροληψία, το BBC είναι ένα παγκόσμια γνωστό brand για την παροχή υψηλής ποιότητας περιεχομένου. Κατά συνέπεια, οι επενδυτικές μας προτεραιότητες θα αντικατοπτρίζουν την ανταπόκριση στις προσδοκίες των κοινών μας: Λήψη αποφάσεων που ενδυναμώνουν τη θέση μας ως ηγέτη της ενημέρωσης, δοκιμή και υιοθέτηση αναδυόμενων τεχνολογιών, εφόσον πρόκειται για πλατφόρμες που μπορούν να εμπλουτίσουν ή να βελτιώσουν αυτό που κάνουμε. Παρόλα αυτά, πρέπει επίσης να μη φοβόμαστε να αποσυρθούμε από νέες πλατφόρμες και formats που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες ή που τις ξεπερνούν οι εξελίξεις.

Μία ταχυκίνητη βιομηχανία όπως η δική μας μπορεί να αλλάζει κάθε 2-3 χρόνια, που σημαίνει ότι οι premium news providers πρέπει να σκέφτονται μπροστά. Πρέπει να εξασφαλίζουν ότι το περιεχόμενό τους βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και το κοινό τους, με μια μορφή που έρχεται ως φυσική για την πλατφόρμα και με την ποιότητα που οι άνθρωποι περιμένουν, κι αυτό ισχύει επίσης και για την διαφήμιση. Το πλεονέκτημα εδώ του BBC, είναι ότι επιλέγουμε τις τεχνολογίες έχοντας κατά νου την ηθική της μάρκας μας. Δεν πειραματιζόμαστε σε περιβάλλοντα όπου η ποιότητα μπορεί να απειληθεί.

Ο Guy Hughes-Wilson αποτελεί έναν από τους keynote ομιλητές του TV&Video Conference, το οποίο θα λάβει χώρα στο Sofitel Athens Airport την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου. Το συνέδριο, το οποίο διοργανώνει ανά διετία το Marketing Week, θα εξετάσει κρίσιμα θέματα όπως τις τάσεις στην παραγωγή, διάθεση και κατανάλωση οπτικοακουστικού περιεχομένου, τόσο στο είδος και τρόπο χρήσης όσο και στα βασικά ΚΡΙs, και τις εξελίξεις στην τηλεοπτική διαφήμιση, τόσο σε επίπεδο καινοτομίας και νέων προϊόντων όσο και στις digital video συνέργειες.

Παράλληλα, θα συζητηθεί η αναπτυσσόμενη ψηφιακή αγορά όπου κανάλια, pure plays και διεθνείς πλατφόρμες ανταγωνίζονται για μερίδιο δαπάνης πάνω σε νέα δεδομένα δημιουργικότητας, κάλυψης και κόστους ενώ, τέλος, θα συζητηθούν τα κρίσιμα ζητήματα του multiscreen distribution όπως οι μετρήσεις, οι απαραίτητες δεξιότητες και η τεχνολογική υποδομή. Ανάμεσα στους keynote ομιλητές περιλαμβάνονται και οι Jorge Papanicolau, Product Leader, International Total Audience Measurement, Nielsen, Laura Kell, Executive Director, OMD EMEA, Gerson Barnett, Commercial Director EMEA, CBS Interactive, και Rustam Ziganshin, Agency Partner/CEE, Facebook. Χορηγοί του συνεδρίου είναι οι Facebook, Tempo OMD, Google και Nielsen.