Με lead agency τη Mindshare

(ΜΙΝΕΣΟΤΑ) Η GroupM θα συνεργάζεται με την General Mills σε Ευρώπη και Αυστραλασία, θα αναλάβει το brand Yoplait στην Ευρώπη και μέρος του λογαριασμού της General Mills σε Αφρική, Μέση Ανατολή και Ασία. Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε σχετικά: «Το engagement, τα insights και οι ιδέες τους σε paid, owned, earned και shared media θα επιτρέψει στην General Mills να συνεχίσει να εξελίσσει την πελατοκεντρική της προσέγγιση με σκοπό την ανάπτυξη των brands μας». Πριν τη συγκεκριμένη ανάθεση, ο λογαριασμός μοιραζόταν σε διάφορα agencies και δίκτυα.

(Πηγή: Advertising Age)