Κερδίζοντας σε spec την Initiative

(ΡΟΟΥΝΤ ΑΙΛΑΝΤ) Η MediaCom της WPP διατηρεί το λογαριασμό της Λατινικής Αμερικής, ενώ στο spec συμμετείχαν επίσης και οι Initiative της Interpublic Group και Group M της WPP. Η OMD συνεργαζόταν ήδη με τη Hasbro σε 10 διεθνείς αγορές, ενώ τώρα προστίθενται η Βόρεια Αμερική και νέα καθήκοντα σε Ασία και Ευρώπη. Η παγκόσμια δαπάνη media της εταιρείας παιχνιδιών υπολογίζεται περίπου στα 147 εκατ. ευρώ. Η OMD παίρνει τη σκυτάλη στο λογαριασμό από την Initiative, η οποία ανέλαβε φέτος και τα media της Amazon. Να σημειωθεί, ότι η Hasbro μετέφερε πρόσφατα το δημιουργικό της λογαριασμό από την Uproar της Omnicom, στην Grey της WPP.