
Αυτήν την περίοδο διαπιστώνω ότι πολλά brands στην ελληνική αγορά δείχνουν να αντιμετωπίζουν σπασμωδικά τη διαχείριση των τιμών τους. Και μπορεί έτσι να εξασφαλίζουν το παρόν τους, αλλά θέτουν σε κίνδυνο το υγιές μέλλον τους.
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
Αυτήν την περίοδο διαπιστώνω ότι πολλά brands στην ελληνική αγορά δείχνουν να αντιμετωπίζουν σπασμωδικά τη διαχείριση των τιμών τους. Και μπορεί έτσι να εξασφαλίζουν το παρόν τους, αλλά θέτουν σε κίνδυνο το υγιές μέλλον τους.
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα