Στο portfolio της Cambo προστέθηκε όλο το εύρος της online και offline επικοινωνίας της σειράς προϊόντων Ponti, μετά από spec.

Η εταιρεία Ponti έχει ιστορία από το 1867 και κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά παραγωγής ξυδιών και τροφίμων. Πρόσφατα έκανε την είσοδό της στην ελληνική αγορά με τη σειρά βαλσαμικών προϊόντων. Με έμπνευση από το insight της αυθεντικότητας και της αληθινής Ιταλικής γεύσης που προσφέρει το βαλσαμικό ξύδι Ponti, όπως και η υπόλοιπη σειρά προϊόντων, η Cambo δημιούργησε την πρώτη επικοινωνιακή πλατφόρμα του Ponti για την Ελλάδα με τίτλο «Σαν βαλσαμικό ή βαλσαμικό; Ponti.

Το αληθινό βαλσαμικό!». Στο πλαίσιο της νέας πλατφόρμας βρίσκεται ήδη στον αέρα η ενέργεια Αληθινό Lunch Break. Για την υλοποίηση της ενέργειας, πραγματοποιήθηκε συνέργεια μεταξύ Ponti και καταστημάτων Salad UP. Μέσα από το custom- microsite www.alithinolunchbreak.gr, το κοινό καλείται να επιλέξει το γεύμα που προτιμά για lunch break μαζί με το αντίστοιχο ξύδι Ponti, από τα καταστήματα Salad Up.

Οι χρήστες οδηγούνται στο microsite μέσω targeted ads, banners και πρωτότυπου social media content και μαθαίνουν αμέσως αν έχουν κερδίσει το μεσημεριανό γεύμα τους. Οι νικητές εκτός από το γεύμα τους με Ponti παραλαμβάνουν και branded sous-plat και stickers, ενώ μπαίνουν στην κλήρωση για να κερδίσουν όλη τη σειρά Ponti σε συσκευασία δώρου.