H Ogilvy υπογράφει τη νέα καμπάνια για τον Μπάρμπα Στάθη, με μια ιστορία που ξεκινά από τη γη και φτάνει μέχρι το πιάτο.

Η νέα καμπάνια «Εκεί σε κάθε βήμα» σε γυρνάει πίσω, στην αρχή, εκεί που τίποτα δεν θυμίζει αυτό που σε λίγο καιρό πρόκειται να προσφέρει η φύση απλόχερα, και ακολουθεί όλα τα βήματα της καλλιέργειας και της ανάπτυξης των λαχανικών Μπάρμπα Στάθης, μέχρι να φτάσουν στο οικογενειακό τραπέζι. Στόχος της νέας ταινίας είναι όχι μόνο να ενημερώσει τον θεατή για την άγνωστη ιστορία του brand, αλλά να αγγίξει και το συναίσθημά του.

Με έντονο το στοιχείο του ρεαλισμού, ο φακός της κάμερας μας «ταξιδεύει» στις εύφορες ελληνικές εκτάσεις του Μπάρμπα Στάθη στην Θεσσαλία, κατά τη διάρκεια της συγκομιδής του σπανακιού, εστιάζοντας στη γνώση και την αφοσίωση του brand σε κάθε ένα ξεχωριστό στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, που αποτελεί και το στοιχείο που κάνει τον Μπάρμπα Στάθη να ξεχωρίζει.

Η ιστορία αυτή ενέπνευσε μια πληθώρα print και digital υλικών, αλλά κι ένα microsite που προβάλει τις αξίες του brand και «φέρνει στο φως» το μυστικό που κάνει τα προϊόντα Μπάρμπα Στάθης αγνά, ποιοτικά, θρεπτικά, και νόστιμα (ekeisekathevima.barbastathis.com). Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions με σκηνοθέτη τον Ευθύμη Kosemund Σανίδη.