Στρατηγική, δεξιότητες και πρακτικές που ορίζουν το σύγχρονο agency, παρουσιάζονται στο Programmatic Advertising Conference
Με το programmatic trading να αφορά άνω των δύο τρίτων της ψηφιακής display διαφημιστικής δαπάνης στις προηγμένες αγορές, δεν είναι υπερβολή να λεχθεί πως οι υπηρεσίες και οι επιδόσεις των Agencies σε αυτό τον χώρο θα καθορίσουν εν πολλοίς το μέλλον τους.

Οι προκλήσεις δεν είναι λίγες και καλύπτουν ευρύ φάσμα ζητημάτων, όπως οι επενδύσεις σε τεχνολογία και εργαλεία για τη διαχείριση των δεδομένων, η διαμόρφωση ενός νέου προφίλ δεξιοτήτων στο στελεχιακό δυναμικό, αλλά και οι καινοτόμες υπηρεσίες σε σειρά κομβικών θεμάτων, όπως η πολυδιάστατη μέτρηση, η σύνθετη στόχευση, αλλά και το δυναμικό δημιουργικό (data driven creative).

Παράλληλα, η κυρίαρχη θέση των διεθνών πλατφορμών, αλλά και η έμφαση των διαφημιζόμενων σε θέματα ποιότητας (brand safety, viewability, ad fraud, UX & ad clutter) επιτάσσουν νέα μοντέλα συνεργασίας, τόσο με τους πελάτες όσο και με τους publishers. Απαντήσεις σε αυτά τα ζωτικά ζητήματα θα δώσει ο (προερχόμενος από προϋπηρεσία σε Diageo και Nestle) Gawain Owen, Digital Strategy Director της Jellyfish Online Marketing, ενός εκ των σημαντικότερων ανεξάρτητων digital agencies στη Μ. Βρετανία. Το Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) θα λάβει χώρα την Παρασκευή 5 Απριλίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.