Με επίκεντρο τηλεοπτικό σποτ υψηλού budget
Τον εορτασμό για τα 100ά της γενέθλια εγκαινίασε η British Airways, με μια καμπάνια που εστιάζει στη σύγχρονη «βρετανικότητα» και την εθνική υπερηφάνεια. Παρά την ιστορική συγκυρία και τις διαδικασίες αποχώρησης της Βρετανίας από την ΕΕ, η εταιρεία κρατά έξω από την επικοινωνία της κάθε τι σχετικό με το Brexit.

Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη καμπάνια του brand από το 2012 και το «Don’t Fly’», που ενθάρρυνε τους Βρετανούς να μείνουν στην πατρίδα για τους Ολυμπιακούς. Στην καρδιά της εκστρατείας τοποθετείται ένα τηλεοπτικό διαφημιστικό υψηλού προϋπολογισμού, με έντονα εθνικό χαρακτήρα. Πρωταγωνιστούν «ντόπια» ταλέντα όπως οι Olivia Colman, Garry Oldman και Grayson Perry, οι οποίοι απεικονίζονται ως πλήρωμα, πιλότοι και μηχανικοί ενός αεροσκάφους που προετοιμάζεται για απογείωση.

Το cast, το οποίο επιλέχθηκε αντιπροσωπεύοντας κάθε γωνιά της χώρας, φαίνεται να διαβάζει ένα «ερωτικό γράμμα» στη Βρετανία, απαριθμώντας τις αξίες και τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν ξεχωριστή. Το σποτ φέρει την υπογραφεί του agency της WWP που είναι αφιερωμένο στην ΒΑ, το Team Horizon και θα τρέξει σε ΗΒ και ΗΠΑ. Η επιλογή να μην εμπλακεί με το Brexit, συνδέεται πιθανά με τις εξελίξεις σχετικά με την HSBC, η οποία αναγκάστηκε να αρνηθεί τις κατηγορίες ότι η πρόσφατη καμπάνια της τοποθετήθηκε κατά της βρετανικής εξόδου, ενώ και άλλα brands έχουν συνδεθεί με τις εν λόγω μεταβολές.