Marketing Week - Με «επιστολή αγάπης» γιορτάζει τα 100 χρόνια η British Airways

Σάββατο, 25 Μαΐου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με επίκεντρο τηλεοπτικό σποτ υψηλού budget

Με «επιστολή αγάπης» γιορτάζει τα 100 χρόνια η British Airways

4 Φεβρουαρίου 2019 | 17:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Αεροπορικές Εταιρίες

Τον εορτασμό για τα 100ά της γενέθλια εγκαινίασε η British Airways, με μια καμπάνια που εστιάζει στη σύγχρονη «βρετανικότητα» και την εθνική υπερηφάνεια. Παρά την ιστορική συγκυρία και τις διαδικασίες αποχώρησης της Βρετανίας από την ΕΕ, η εταιρεία κρατά έξω από την επικοινωνία της κάθε τι σχετικό με το Brexit.

Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη καμπάνια του brand από το 2012 και το «Don’t Fly’», που ενθάρρυνε τους Βρετανούς να μείνουν στην πατρίδα για τους Ολυμπιακούς. Στην καρδιά της εκστρατείας τοποθετείται ένα τηλεοπτικό διαφημιστικό υψηλού προϋπολογισμού, με έντονα εθνικό χαρακτήρα. Πρωταγωνιστούν «ντόπια» ταλέντα όπως οι Olivia Colman, Garry Oldman και Grayson Perry, οι οποίοι απεικονίζονται ως πλήρωμα, πιλότοι και μηχανικοί ενός αεροσκάφους που προετοιμάζεται για απογείωση.

Το cast, το οποίο επιλέχθηκε αντιπροσωπεύοντας κάθε γωνιά της χώρας, φαίνεται να διαβάζει ένα «ερωτικό γράμμα» στη Βρετανία, απαριθμώντας τις αξίες και τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν ξεχωριστή. Το σποτ φέρει την υπογραφεί του agency της WWP που είναι αφιερωμένο στην ΒΑ, το Team Horizon και θα τρέξει σε ΗΒ και ΗΠΑ. Η επιλογή να μην εμπλακεί με το Brexit, συνδέεται πιθανά με τις εξελίξεις σχετικά με την HSBC, η οποία αναγκάστηκε να αρνηθεί τις κατηγορίες ότι η πρόσφατη καμπάνια της τοποθετήθηκε κατά της βρετανικής εξόδου, ενώ και άλλα brands έχουν συνδεθεί με τις εν λόγω μεταβολές.

Marketing Week Online( 4 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778