Για την καμπάνια «Από το χωράφι στο ράφι σε 24 ώρες»
Στο Ads of the World, τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων για τη διαφήμιση που προβάλει δημιουργικές δουλειές από όλο τον κόσμο, συμπεριελήφθη η MullenLowe Athens.

Συγκεκριμένα, το Ads of the World επέλεξε να συμπεριλάβει το νέο διαφημιστικό σποτ «Από το χωράφι στο ράφι σε 24 ώρες» της MullenLowe Athens για τις φρέσκιες συσκευασμένες σαλάτες Φρεσκούλης της εταιρείας Eurocatering. Οι σαλάτες Φρεσκούλης καταφθάνουν από το χωράφι στο ράφι του σουπερμάρκετ, εντός 24 ωρών. Στην ταινία, τα λαχανικά «εκτοξεύονται» από το χωράφι και από τον ίδιο τον γεωργό, διασχίζουν με εξαιρετική ταχύτητα την Ελλάδα και φθάνουν φρέσκα, πλυμένα και κομμένα στο σακουλάκι, στα ράφια των super markets. Την παραγωγή του σποτ υπογράφει η Feel Me Productions.