Για την υπηρεσία αυτόματης αποταμίευσης Pay & Save
Η νέα επικοινωνία που δημιούργησε η Ogilvy για την Τράπεζα Πειραιώς υποστηρίζει ότι ένα άρωμα, ένας take away καφές ή ένα ποτήρι γάλα μπορεί να κρύβει μέσα του λίγη αποταμίευση.

Κι αυτό γιατί με τη νέα υπηρεσία αυτόματης αποταμίευσης Pay & Save της Τράπεζας Πειραιώς, κάθε αγορά που γίνεται με χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς, στρογγυλοποιείται προς τα πάνω (στο επόμενο ένα ευρώ ή στα επόμενα πέντε ευρώ) και η διαφορά αποταμιεύεται αυτόματα. Για να μιλήσει με φρέσκο τρόπο για αυτή την υπηρεσία, που μας βοηθά να αποταμιεύουμε με τις καθημερινές μας αγορές, η Ogilvy δημιούργησε μία online καμπάνια που κρύβει την αποταμίευση σε διαφημίσεις καθημερινών ειδών.

Σε μία τριπλέτα online videos βλέπουμε τις διαφημίσεις ενός αρώματος «με νότες βανίλιας, σανδαλόξυλου και αποταμίευσης», ενός βιολογικού γάλατος που κλείνει «γεύση και αποταμίευση, σε ένα μπουκάλι» και ενός καφέ από «εκλεκτό χαρμάνι αφρικανικών κόκκων και αποταμίευσης». Η καμπάνια, εκτός από τα online Μέσα, συμπληρώνεται και από υλικά σε ραδιόφωνο και Τύπο. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Χάρης Βαφειάδης.