Σενάρια προς απαγόρευση στη Μ. Βρετανία
Τις διαφημίσεις που συμβάλλουν στη στερεοτυπική αναπαράσταση των δύο φύλων προτίθενται να απαγορεύσουν οι βρετανικές ρυθμιστικές αρχές, από τον ερχόμενο Ιούνιο.

Ένας άντρας που αγωνίζεται ανεπιτυχώς να αλλάξει την πάνα ενός μωρού, ή μια γυναίκα που αποτυγχάνει παταγωδώς να παρκάρει, βρίσκονται ανάμεσα στα σενάρια που θα «κόβονται», σύμφωνα με την Committee of Advertising Practice (CAP). Οι διαφημιστές θα πρέπει να είναι επίσης πολύ προσεκτικοί ώστε να μην αντιπαραβάλλουν στερεοτυπικά τις προσωπικότητες μικρών αγοριών και κοριτσιών, καθώς και στο να μην υποτιμούν έναν άνδρα που εκτελεί καθήκοντα που στερεοτυπικά θεωρούνται «γυναικεία».

Ο νέος κανονισμός βασίζεται σε έκθεση, σύμφωνα με την οποία ορισμένες καμπάνιες μπορούν να ενισχύσουν επικίνδυνα στερεότυπα, τα οποία με τη σειρά τους θα μπορούσαν να περιορίσουν τις επιλογές, τις φιλοδοξίες και τελικά τις ευκαιρίες των ατόμων. Ωστόσο, δεν πρόκειται για έναν καθολικό αποκλεισμό των στερεοτύπων, καθώς η έκθεση δεν επιτάσσει την απαγόρευση διαφημίσεων που απεικονίζουν για παράδειγμα γυναίκες να καθαρίζουν ή άντρες να μαστορεύουν. Σύμφωνα με την CAP, τα στοιχεία δείχνουν ότι τέτοιου είδους αναπαραστάσεις δεν προκαλούν πάντα πρόβλημα και στόχος της ρύθμισης είναι να αποτρέψει πιθανά επιζήμια αποτελέσματα και όχι να καταργήσει τα στερεότυπα συνολικά.
(Πηγή: The Telegraph)