Data & creativity, content marketing και νέος καταναλωτής στους βασικούς άξονες της ομιλίας του

Στο συνέδριο ο Guy Phillipson θα κάνει μια σύντομη επισκόπηση των δεδομένων που ίσχυαν στην διαφημιστική αγορά της Μ. Βρετανίας την προηγούμενη δεκαετία, όταν διαφημιζόμενοι και διαφημιστές αντιμετώπιζαν με σκεπτικισμό τους digital experts, θεωρώντας την digital επικοινωνία πολυτέλεια και κάτι «nice to have», ενώ σήμερα είναι επιτακτική ανάγκη. Θα μιλήσει παράλληλα για τη δύναμη του νέου καταναλωτή, τις πολυσύνθετες πλέον ανάγκες του, ενώ θα τονίσει την βαθιά πίστη του ότι τελικά αυτός ο καταναλωτής είναι που οδηγεί την «ψηφιακή επανάσταση». Και το πλέον σημαντικό, μέσα από την εμπειρία του θα δείξει τι σημαίνει αυτό για διαφημιζόμενους, agencies και publishers.

Παράλληλα, θα αναδείξει τη δύναμη του «μαγικού» συνδυασμού των data και της δημιουργικότητας, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, ενώ θα αναφερθεί στο πως μπορεί να δημιουργείται «διαφήμιση με σκοπό και στόχο», για μια επιτυχημένη στρατηγική content marketing. Tέλος, θα αναφερθεί στις εκτιμήσεις του για το πώς θα εξελιχθεί η digital διαφημιστική δαπάνη και ποια επιμέρους devices θα έχουν το προβάδισμα για την απορρόφησή της.

Μετά την ομιλία του, ο Guy Phillipson θα έχει μια ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής με τον Κωνσταντίνο Καμάρα, Chairman of Board of Directors, IAB Europe για μια σειρά καυτών ζητημάτων που προκύπτουν από τα παραπάνω στοιχεία της παρουσίασής του, ενώ θα καταθέσει επιπλέον ενδιαφέρουσες προτάσεις, σχόλια και εκτιμήσεις για την πορεία του digital advertising & marketing διεθνώς. Κατά τη θητεία του Guy Phillipson ως CEO του IAB UK, τα έσοδα της online διαφήμισης εκτοξεύτηκαν από £825 εκατ. σε £7.2 δισ., που αντιστοιχεί στο 29,5% της αγοράς. Πριν τον IAB, εργάστηκε ως Head of Advertising στη Vodafone UK, καθώς και σε σημαντικούς οργανισμούς όπως το The Marketing Store, η Barclays Bank και στο The Granada Group.