Marketing Week

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Στην Pitch PR η Janssen Ελλάδος Public Relations | 13 Σεπτεμβρίου 2019 | 15:30 Την Pitch PR επέλεξε κατόπιν spec η Janssen Ελλάδος ως το νέο της συνεργάτη σε θέματα εταιρικής επικοινωνίας και στρατηγικής.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

13/9, 15:37
ΣΕΚΕΕ: Προτεραιότητα ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΜΜΕ
O ΣΕΚΕΕ εκπροσώπησε την Ελλάδα σε πρόσφατη ενημερωτική συνεδρίαση των ευρωβουλευτών στις Βρυξέλλες για τις θέσεις της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της ψηφιακής τεχνολογίας - Digi...

Advertising

13/9, 15:34
Σε τιμές και ποιότητα εστιάζει η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς
Στην ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει και στις ανταγωνιστικές τιμές, εστιάζει η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς με βασικό μήνυμα «Μικρές τιμές και ποιότητα που θες».

Media

13/9, 15:36
Σκάι: «Φιλοδοξούμε να πρωταγωνιστήσουμε στη νέα τηλεοπτική σεζόν»
Το νέο του πρόγραμμα για την περίοδο 2019-2020 παρουσίασε ο Σκάι.

Creativity

12/9, 11:22
Cream | Εθνική Τράπεζα | Καμπάνια
Η Cream δημιούργησε για την Εθνική Τράπεζα μια ευρηματική καμπάνια γεμάτη συναίσθημα και αλήθειες, που αποτυπώνει την καινούργια μέρα για το τραπεζικό περιβάλλον και περιγράφει τον ηγετικό ρόλο της Εθ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

13/9, 15:33
Στην Mediacube ανέθεσε η ContactPigeon
Η ContactPigeon, πλατφόρμα για υλοποίηση marketing automations και content personalization σε e-commerce, εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την Mediacube για την digital προβολή της, με σκοπό την ανάπτ...

Public Relations

6/9, 16:52
Στην Concept η επικοινωνία του Θεόνη
Η Concept Communication Strategies συνεχίζει τη συνεργασία της με την εταιρεία ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ, αναλαμβάνοντας πλέον το συνολικό πλάνο διαχείρισης της Στρατηγικής Επικοινωνίας για το Θεόνη Φυσικό Μεταλλ...

Market Research

13/9, 15:37
H Global Link στο ESOMAR Congress
Το «παρών» στο ετήσιο ESOMAR Congress έδωσε η Global Link, με την παρουσίαση διεθνούς έρευνάς της.

Μόνιμες Στήλες

13/9, 09:34
Simplicity on Thinking
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… να καταφέρουν οι μάρκες να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών, για παραπάνω από 3’’. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ένα τρόπο, προσφέροντας τους ...

Κυκλοφορεί το τεύχος 1571

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «’ριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778