Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… η πραγματική σύνδεση με αληθινούς ανθρώπους, όπως ήταν πάντα. Απλά σήμερα η σύνδεση αυτή χρειάζεται να γίνει μέσα σε ένα γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον και με την χρήση μέσων που είναι πιο πολύπλοκα από ποτέ.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… φυσικά το digital. Μέσα σε αυτό ξεχωρίζω την αξιοποίηση δεδομένων που αφορούν στους ανθρώπους που μας ενδιαφέρουν και την όλο και μεγαλύτερη σημασία του content. Σχετικά με το content, έχει τεράστια αξία η ποιότητα και εννοώ μια επικοινωνία με αυθεντικότητα, δημιουργική και πρωτότυπη.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… η καμπάνια της Adidas σε συνεργασία με την Parley «from threat into a thread» που αφορά στην προστασία των ωκεανών από το πλαστικό. Είναι μια καμπάνια που συνδυάζει εξαιρετικά το mission – social cause της εταιρείας που είναι κάτι που οι καταναλωτές όλο και πιο έντονα ζητούν από τις εταιρείες, με το product και φτάνει μέχρι consumer activation, θεωρώ με αριστοτεχνικό τρόπο. Είναι εντυπωσιακό το πόσο σημαντικά πράγματα μπορούμε να προσφέρουμε στην κοινωνία και να δώσουμε πίσω στους καταναλωτές μέσα από την δραστηριοποίηση των brands.

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν… όλες οι αξιόλογες δράσεις του brand που δεν έχουμε καταφέρει να επικοινωνήσουμε.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… πάρα πολλές! Εκτός από τα managerial skills που είναι γνωστά, θα πρόσθετα το πάθος για νέα πράγματα και την ικανότητα να εμπνεύσει και να οδηγήσει σε νέες καταστάσεις ανθρώπους μέσα και έξω από την εταιρεία. Τέλος, γρήγορη κατανόηση του τι περιμένει ο καταναλωτής αλλά και ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας με πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους σε μια εποχή που η επικοινωνία γίνεται όλο και πιο προσωπική.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα… έχτιζα την κουλτούρα των ανθρώπων για να είναι πιο ανοιχτοί στα νέα αξιόλογα πράγματα που γεννιούνται αυτή την στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το κείμενο υπογράφει η Ιωάννα Βαρβαρίγου, Marketing Director, Korres